Мақсаты:
Мектеп түлектерін мамандықты саналы түрде таңдауға және білім алуды жалғастыру жолдарына дайындау, жасөспірімдердің өздерін қандай кәсіпте іс асырғылары келетінін анықтау;
Өзінің кәсіби ниетін қолдану мүмкіндіктері туралы нақты идеяны қалыптастыру.
Мамандық таңдауға қызығушылық пен жауапкершілік сезімін тәрбиелеу.
Болашақ мамандықты таңдау-сіздің бүкіл өміріңіздің таңдауы. Көп нәрсе осыған байланысты. Дұрыс таңдалмаған жағдайда адам өзін-өзі айыптап, өзіне ұнамайтын жұмыста уақыт өткізу.
Көптеген адамдар таңдау проблемаларына тап болады. Көптеген түлектерің алдында - "Қайда оқуға баруға болады?"- деген сұрақ тұрады. Оған жауап беру оңай емес, өйткені бұл олардың болашақ өмірін шешеді! Балалық шағында бір мамандықты ойлап, сол арманында қалады. Ал біреу әлі күнге дейін қайда оқуға баруға шешім қабылдаған жоқ... Мұндай балардың қалауы мен таңдауы білім мен дағдылардың жеткілікті деңгейін көрсетсе, алдынан барлық есіктера ашылуы мүмкін дегенді білдіреді. Ең бастысы-үйрену, көптеген жаңа және белгісіз нәрселерді білу. Адамның білімі кең болуы өте маңызды. Егер адам қаласа және күш салса, онда ол әрқашан өзіне ұнайтын нәрсені табады. Бүгінгі іс-шарада медицина саласындағы мамандықты таңдау туралы айтылды, дәрігер мамандығы – адамгершілікті талап етеді, өйткені ол адам өмірін қорғауға арналған. Дәрігер түрлі аурулардан құтқарып, адамдарға денсаулық сыйлайды. Біздің емханада учаскелік терапевт дәрігерлерге үлкен қажеттілік бар. Сондықтан біз сізге осы мамандық туралы көбірек түсінік алу үшін, учаскелік терапевт туралы аздап сөйлесетін боламыз. Ішкі аурулар халықтың ауру құрылымында 1-ші орынға ие болғандықтан, практикалық денсаулық сақтау саласындағы жетекші рөл учаскелік терапевтке тиесілі. Емханалық терапевтік көмекті ұйымдастыру учаскелік-аумақтық қағидатқа негізделген. Әрбір емхана қызмет көрсететін аумақ учаскелерге бөлінеді, олардың әрқайсысы белгілі бір дәрігер-терапевтке бекітіледі.
Бұл учаскелік терапевтке әр отбасы мүшелерінің денсаулық жағдайын, өмір сүру ерекшеліктерін, кәсіби жағдайларды, сайтта тұратын санитарлық мәдениеттің деңгейін жақсы білуге мүмкіндік береді – бұл сайттағы емдеу-алдын алу жұмыстарының жоғары тиімділігіне қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Учаскелік терапевт- дәрігердің жұмыс уақыты емханадағы қабылдау жұмысы мен үйдегі шақыруларға қызмет көрсету арасында бөлінеді.
Терапевт жұмысы келесі бөлімдерді қамтиды:
- науқастарды емханада және үйде емдеу;
- профилактикалық іс-шаралар, олардың ішінде науқастар мен сау адамдарды диспансерлеу бірінші орынды алады.
- науқастарды емдеуге жатқызуға қатысу.
- науқастарды арнайы емдеу-диагностикалық мекемелерге, диспансерлерге, санаторий-курорттық мекемелерге жіберу.
- санитарлық ағарту жұмыстары.
Учаскелік дәрігердің ең жақын көмекшісі-учаскелік медбике. Оның міндеттері: емханада науқастарды қабылдау кезінде дәрігерге көмек көрсету. Науқастың үйінде дәрігерлік тағайындауларды орындау, диспансерлеу жүргізуге көмек көрсету, эпидемиологиялық тексерулер жүргізу, екпелер жүргізу, ағымдағы дезинфекциялау және дәрігерге санитариялық-ағарту жұмысында көмек көрсету.
Сонымен, бәрі бірдей дәрігер бола бермейді. Бұл шындық. Бұл мамандық адамдарға шын жүректен көмектескісі келетіндерге, жанашырлық танытуды білетіндерге, жұмысқа қабілетті адамдарға жарайды. Егер осы қасиеттердің бәрі адам бойында болатын болса, онда ол бас әріппен жазылған нағыз дәрігер болуға мүмкіндігі бар.
«Өзгеге өмір бақытын сыйлау -нағыз бақыт және дәрігер мамандығын таңдаған адамның үлкен мұратқа жеткені».
Іс-шараның ұйымдастырушылары "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы" КММ қолдауымен "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы"КММ. Сынып сағатын "№2 қалалық емхана"ШЖҚ КМК ЖПД дәрігері С. У. Сайдуллаев өткізді.